Ennyi volt, a kormányzati elvonások miatt idén sem szállnak vízre a BKV hajói, ahogy már tavaly sem volt erre pénze Budapestnek. A 2013-ban nagy fideszes sikerként beállított újraindítás éveken át sikeresnek látszott, de mára már nem érdeke az Orbán-kormánynak.
Kishajózást nem tartalmaz sem a BKV, sem a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) üzleti terve, lévén „a fővárosi közösségi közlekedési bevételek csökkenése, valamint a kormányzati elvonások miatt az önkormányzat a tavalyi évhez hasonlóan továbbra sem tudja biztosítani a fővárosi hajózási tevékenység üzemeltetéséhez szükséges fedezetet, így a BKV által nyújtott hivatásforgalmi hajózás szüneteltetése a 2021. év után a 2022. évben is folytatódni fog” - írta meg a Népszava napilap.
Az Orbán-kormány minden eszközzel igyekszik keresztbe tenni az ellenzéki vezetésű és többségű Budapestnek, ennek a szivatássorozatnak az újabb fejezete kezdődött most el. A Fidesz üzenete nyilvánvaló: a Borkai-félék hajókázhatnak, amennyit akarnak a lopott pénzből, a dolgozó budapesti emberek viszont csak ne ringatózzanak a Dunán.
A BKV saját eszközeivel így egyetlen járatot tart meg: a Csepel-Királyerdő és Soroksár, Molnár-sziget között közlekedő révet, ennek üzemeltetése is több, mint negyvenmilliós veszteséget termelhet idén.
80 nap alatt a NER-körül: Borkai luxusjachtozása
2018 májusában az akkori győri polgármester, Borkai Zsolt és milliárdosokból álló baráti társasága a pünkösdi hosszúhétvégét az Adrián tervezték kipihenni. NER-lovagokhoz méltán persze luxusjachtot béreltek, luxusprostikat és csak úgy ömlött a pia, no meg a kokain.
Bemutatjuk a világ jelenlegi legkínosabb külügyminiszterét: Szijjártó Péter
Putyin Ukrajna ellen indított háborúja bebizonyította: Orbán luxusjachtozó külügyes csicskája egész Magyarországra szégyent hoz.