Szentkirályi Alexandra március 14-én lett hivatalosan a Fidesz főpolgármester-jelöltje, azóta nagyjából 56 millió forintért hirdetett a legnagyobb közösségi oldalon. Hirdetéseinek legalább a fele a budapestiek főpolgármesterének lejáratását célozza.
A Facebookon a politikai témájú hirdetések adatai bárki által nyilvánosan hozzáférhetőek. Az adatbázist úgy hívják, 'Ad Library'. Minden olyan hirdetést tartalmaz, amit 2019 tavasza után hoztak létre, és politikai témájúként van megjelölve.
Szentkirályi Alexandra a jelöltté válása óta nagyjából 174 hirdetést futtatott a Facebookon. Ebből 102 szól Karácsony Gergely főpolgármesterről. Van itt egy másik érdekes szám is: 42 hirdetésben említi Gyurcsány Ferenc nevét, aki ugyebár nem indul ezen a választáson. A hirdetések többségében több százezer forintot költ a fideszes jelölt arra, hogy ellenfelét lejárassa.
Azok a hirdetései, amik nem Karácsony Gergelyről szólnak, többségében az úgynevezett softcontent kategóriába esnek, vagyis "lágyabb" témákkal foglalkoznak, például a jelölt piacra megy, pizzát süt vagy sportol.
Még egy (pontosabban kettő) érdekesség: a fideszes Szentkirályi Alexandra egyetlen hirdetésében sem szerepel a Fidesz neve. Még azokban sem, ahol fideszes jelölteknek kampányol, sőt Orbán Viktor sem szerepel név szerint.
Szentkirályi Alexandra hirdetéseire eddig kicsivel több, mint 56 millió forint ment el a Facebookon. Pedig korábban tagadták, hogy egyáltalán őt indítaná Orbán Viktor pártja.